گرچه موضوع وبلاگ ما متناسب با این موضوعات نیست اما یکی از خوانندگان و محققین محترم (آقای محمد حسین خسروی)، این مطلب را برای ما ارسال کردند و اهمیت این مطلب را گوشزد نمودند. متن مقاله ایشان:

  امروز می خواهم پرده از رازی بردارم که تا کنون در جلوی چشم همه مردم دنیا بوده و هست اما هیچ کس آنرا ندیده یا بهتر بگویم هیچ کس نخواسته آنرا ببیند و آن راز پیچیده ضعف و زبونی دو کشور از ابر قدرت های جهان و اقتدار و سربلندی ایران است .

می دانم شاید فکر کنید این حرف ها کلیشه ای و غیر واقعی است ، اما بهتر است تا پایان این مطلب را بخوانید ...


حتما تا به حال این عقاب سر سفید را که نماد ملی کشور پرمدعای جهان،  یعنی آمریکا است را دیده اید . این یک عقاب است که بال های خود را بالا گرفته و روی سرش یک دایره است کاری نداریم به اینکه روی سرش ستاره صهیونیستی است ، کاری نداریم 13 تیر در دست راست خود و 13 برگ و 13 زیتون در دست چپ خود گرفته است فقط به کلیت شکل این پرنده دقت کنید تا سراغ چالش بعدی برویم .

 این نشان هم نشان ملی یکی دیگر از ابر قدرت های جهان یعنی آلمان است به کلیت این نماد هم دقت کنید باز عقابی که بالهایش را بالا گرفته به شکل دم و دست های این دو عقاب نگاه کنید تا به سراغ نمادی دیگر برویم ....

نماد بعدی اصیل ترین نماد میان این نماد هاست . این نماد ها حد اکثر مربوط به 400 سال پیش می شوند اما این نماد متعلق به 2500 سال پیش است .


 این نماد پرچم  ایران در زمان کوروش پادشاه هخامنشی است ، 2500 سال پیش !

 بیایید یکبار این نماد را با دو نماد دیگر مقایسه کنید خواهید دید این کشور هایی که اینقدر به خود و قدرتشان می نازند بهتر است ببینند که فقط باید به قدرت و ثروتشان بنازند و غیر از این دو هیچ ندارند.

 این کشور ها آنقدر فقیر و بی چیز هستند که نتوانسته اند مهم ترین نماد کشور خود یعنی نماد ملی خود را به دور از دزدی و تقلید از پرچم دیگر کشور های با اصالت و با شکوه  بسازند . اینها کشور هایی هستند که دائما با ارتششان ایران با اصالت را به حمله نظامی تهدید می کنند اما بهتر است قبل از حمله نظامی نگاهی به خود و نماد ملی خود بیاندازند و ببینند که حتی توانایی نداشته اند برای خود یک نماد ملی بدون الگو گرفتن از دیگر کشور ها طراحی کنند .

حال باید گفت این کشور ها فقط نفت ایران ندزدیده اند ، فقط  ثروت ایران را ندزدیده اند ، فقط میراث ملی را به تاراج نبرده اند بلکه چشم به فرهنگ و تمدن ایران زمین دارند .

اینک به این نکته پی می بریم که ایران است که یک کشور مستقل و قدرتمند است و آنقدر قدرت و  منزلت  و شان  و شکوه دارد که کشور های ابر قدرت جهان مهم ترین نمادشان یعنی نماد ملی خود را از روی پرچم ایرانی که 2500 سال پیش طراحی شده است بسازند .